luni, 9 februarie 2009

ziua 4...

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris nimic...de fapt, tot atata timp cat de la ultima data cand am luat laptopul in brate. a trecut cel mai plictisitor weekend din viata mea si-i multumesc lui Dumnezeu ca am trecut cu bine peste el. in afara de faptul ca m-am uitat la filme (lista lui schindler vazuta a 7-a oara. dar merita), duminica am scos bicicleta la plimbare (sau ea pe mine) cateva ore. mi-a prins bine, insa cand am revenit la cuib m-a cuprins aceeasi plictiseala...hai sa pun un film, mi-am zis...
deci, am incercat sa fac de toate. am incercat. sper ca cineva sa-mi dea si alte idei in afara de lenevit, bicicleta/role/tenis/baschet/fotbal/handbal, cabana la munte, plimbari, citit, filme, shopping, zoo. Pescuit ar fi mers, dar era vreme urata, iar plimbarile departe de casa sunt costisitoare.
alte idei?? :)

Un comentariu:

  1. sex, sex, sex, baie cu spuma, scrie si tu o carte, taie un copac, planteaza 2 in loc, fa martisoare, sau globuri pt Craciunul din 2009, joaca WOW, imbata-te, fumeaza, dormi, plangi, razi, cearta-te cu vecinii, fa o prajitura, o zama, picteaza un fluture pe perete, uita-te pe geam, spioneaza vecinii, da de mancare la vrabii, aminteste-ti trecutul, imagineaza-ti-l altfel, viseaza viitorul ... si fa mult sex!

    RăspundețiȘtergere