joi, 5 februarie 2009

ziua 3...

...cred ca azi a fost ceva in aer... cred ca n-a fost ziua mea.
aseara ne-am uitat la filme, am baut o bere si ne-am lungit pana dupa miezul noptii la barfe. Somnul a fost odihnitor, as putea spune, dar s-a simtit timpul scurt petrecut pe taramul viselor, asa ca de dimineata m-am trezit cu greu si am sarit din nou in tinuta bussiness (urma si azi o prezentare...). eram bine dispusa, radeam, glumeam...una buna, una rea...eh, c`est la vie! toate trec, vin altele...ce sa-i faci?
cand imi vine vremea sa plec la prezentare, cu acelasi entuziasm ca si in urma cu doua zile, ma pregatesc foarte bine, pentru a avea acelasi succes. era o prezentare pentru cativa omuleti, de varsta a treia, care practicau jocul mintii in fiecare joi. am inteles de la clientul nostru, care ne-a aprobat prezenta la intalnire, ca vor veni in jur de 20 de omuleti. gandindu-ma ca exista o ora anume la care sahistii se intalnesc, mi-am propus ca la ora x sa fie gata prezentarea, cu marja de torelanta, x+1.
Lumea se aduna, incet incet. Unul cate unul. depasim ora propusa pentru inceperea prezentarii, intrucat erau prezenti abia jumatate din cei anuntati. din plictiseala, evident, cum se nimereau cate doi, se asezau la mesele deja pregatite cu tablele de sah, "hai sa jucam o tura, macar". Cand am constientizat ca deja e tarziu si probabil nu va mai veni nimeni, intrerupem amabil partidele de sah si incep prezentarea. initial, toate fetele erau indreptate spre mine. incet, incet, incepand cu capatul din spate al mesei, cate doua fete se aplecau deasupra mesei. interesul scadea, incepea zumzaiala, nimeni nu mai era atent la nimic, se vorbea ca la piata, fiecare cu alte probleme. ca si la scoala insa, cei din "prima banca" sunt mereu atenti. sau aproape. acestia doi insa, chiar erau. poate doar de complezenta. fac semn colegilor mei sa intrerupem prezentarea si sa ne retragem frumos, si eventual sa ne cerem scuze ca "am intrerupt partida de sah", nu ca ar fi intrerupt ei in mod badaran prezentarea mea. poate o fi fost plictisitor, sau poate chiar nu erau interesati. eh, asta e, pana la urma cum o fi fost, a trecut, am incercat...
ajung acasa, ingurgitez ceva rapid, ma asez la laptop...si acum ma gandesc ca as face o baie fierbinte, dupa care as dormi ca un bebelus... maine e vineri!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu