luni, 2 februarie 2009

i love to...

Imi place…viata. Imi place sa zambesc. Imi place sa cred ca nu merita sa te lasi invins de suparari, un zambet a facut mai mult bine decat un minut de suparare.
Imi place la nebunie sa calatoresc oriunde in lumea asta, si as face-o toata viata, daca as avea posibilitatea. Ador sa simt mirosul primaverii, al vegetatiei care renaste in fiecare martie, as putea privi muntii la infinit, iar daca m-ai intreba de ce, ti-as raspunde sec “imi plac”. Imi place sa alerg cu catelul langa mine, imi place sa stau in ploaie, sau sa plimb bicicleta, si imi face placere cateodata sa trag o tigara, cu aceeasi pofta cu care o faceam in urma cu cateva luni. Imi place libertatea in egala masura in care imi face placere sa impart bucuriile si necazurile cu cineva. Sunt de fel altruista, dar nu ratez cateodata ocazia de a ma gandi si la mine.
Imi place iarna, imi place zapada si partia, iubesc sporturile de iarna si regret ca acest anotimp pleaca in doar 3 luni. Imi place sa practic diverse sporturi, cele pe care deja le-am incercat e clar ca nu mi-au displacut, si sunt mereu deschisa sa invat orice alt sport. Face bine.  Am descoperit ca nu am teama de zbor asa cum credeam, ci din contra chiar imi place sa vad totul de sus.
Imi face placere sa inot cand apa are o temperatura relativ ridicata, imi place sa stau la soare sa prind culoare, pacat insa ca nu prea am rabdare, si chiar daca tenul meu nu ar avea mare nevoie de asta.
Sunt curioasa din fire, dar asta numai din dorinta de a invata cat mai mult si cat mai repede. Mama nu se supara . Imi place viata de noapte, imi face bine o iesire cu prietenii, si nu refuz niciodata o inghetata in toiul verii. Imi place sa socializez cu orice tip de persoana, dar la fel de bine imi fac clipele de solitudine, si incerc sa am parte de ele ori de cate ori simt nevoia. Ma regasesc, ma adun si sunt din nou eu. Bia.
Iar drintre lucrurile pe care le detest se numara primul rand minciuna, falsitatea, prefacatoria, ipocrizia (oare sunt sinonime? ), ignoranta, indiferenta si aroganta atunci cand nu-si au rostul. Incerc sa ma feresc de ele, dar adopt ignoranta si/sau indiferenta la lucrurile pe care nu le vreau in viata mea. Restul cred ca sunt pentru oamenii slabi. Iar eu nu ma consider una.
Am trecut prin si peste multe, am invatat mult mai multe, insa cel mai important e ca nu regret nimic, si cu toate astea, pot totusi sa ma bucur de viata, de fiecare minut, fiecare secunda din ea, sa zambesc si sa fiu tare. Viata e frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu