vineri, 13 noiembrie 2009

sfertu` de secol...

... in cateva zile, o sa implinesc sfertul de secol. ma intristeaza, dar in acelasi timp am speranta ca viata mea se va schimba, ca prioritatile mele vor fi altele, ca de aici incepe "the real life". am emotii...si daca ma intrebati de ce, pot sa va raspund doar ca....imbatranesc... viata asta, asa cum e ea, e minunata! cu bune si rele, cu urcusuri si coborasuri...depinde cum iti creionezi parte din ea- restul ar fi noroc. depinde cat esti dispus sa risti, cat esti dispus sa dai, si mai ales cat primesti. oricum as pune-o pe cantar, viata e mult prea scurta pentru tot ceea ce ai putea face. si poate ai vrea sa faci. de aceea, eu indemn mereu la intelegere, pace, liniste, viata e prea scurta pentru a fi intristat...si ma intreb mereu: ce e dincolo? ce exista dupa moarte? exista o alta viata? te renasti? sub ce forma? dupa ce calcule matematico-stiintifice putem afla asta? cecetatorii ce au mai demonstrat in sensul asta? mayasii ce stiau de anul 2012? sau pur si simplu... te stingi si asa ramai??
sunt intrebari care ma inspaimanta, si zi de zi le am in minte. dar totusi, de fiecare data cand caut sa-mi raspund la intrebarile astea, imi spun "inca n-am facut asta. ia sa ma gandesc cum sa ajung s-o fac...". si imi trece :)
pot doar sa sper ca voi ajunge sa fac cat mai multe din lucrurile pe care mi le doresc!
Cu drag,
Bya
PS: nu a fost an in care sa nu fiu suparata sau tensionata inainte cu cateva zile, in ziua, sau imediat dupa ziua mea (sa fiu linistita si fericita. din varii motive) s-ar putea oare ca anul asta sa fie...altfel? ;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu