miercuri, 18 noiembrie 2009

suflete dragi...

astazi am avut cred ca cea mai plictisitoare zi din toata perioada de criza de pana acum. am fost mai mult...plecata, decat la job. la farmacie, o data. apoi la alta farmacie, a doua oara. apoi la magazin, apoi la hipermarket. clientii nu s-au ingramadit, procedurile mi-au atras atentia doar cateva ore de dimineata, apoi totul a devenit...ziua mea libera de la serviciu :). apoi, spre seara ajung-rapusa de aceeasi oboseala zilnica si inexplicabila, acasa, sau "la cuib", cum ne place noua sa spunem:). desi mi-era o lene de....ma durea, trebuia sa simt apa fierbinte pe pielea mea, intrucat frisoanele nu ma lasau in pace. asa ca m-am scufundat o ora in apa parfumata din vana. putin mai tarziu, un prieten drag ma suna sa ma felicite de ziua mea, si sa-mi spuna ca este ma aproape de mine decat credeam eu (el locuind cu familia sa in sudul tarii). si ca ziua urmatoare vrea sa ne intalnim. voi primi probabil o floare. asa s-a intamplat si anul trecut. si acum doi ani. de fapt, de la terminarea facultatii. frumos din partea lui.
deci maine voi avea parte de un pahar de vorba cu cateva suflete dragi si momente rare, dar placute, in compania lor. abia astept. am emotii :)
acum stau si privesc pierdut la teve. astept sa inceapa "state". nu radeti :p beau un ceai de sunatoare, imi iau pumnul de medicamente colorate (fiecare pentru altceva), si urmeaza sa dorm. sper sa am un somn linistit.
noapte buna tuturor!
cu drag,
Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu