vineri, 13 noiembrie 2009

astazi :))

Doamne, azi am postat cat in 2 luni :))
am o stare tare ciudata...e o zi in care sunt indecisa in tot ceea ce vreau sa fac... stabilesc ceva. se schimba. ok. putin mai tarziu, iar se modifica. se numeste modificarea modificarii. never mind, treaca-mearga. insa deja incep sa fiu indispusa din cauza asta. apoi aflu- discret, ca modificarile vor fi in favoarea mea. incep sa ma simt mai bine ;;). si pleosc! modificarea modificarii modificate!!! a treia modificare! deja incep sa fac spume la gura!!! nu mai stiu ce sa cred! imi vine sa las totul balta si sa ma duc in lume, sa stau linistita si sa nu mai am indispozitii si suparari aiurea. parca nimic nu e cum ar trebui sa fie...
azi e o zi....taaaare ciudata ;))
Cu bine,
Bya

Un comentariu:

  1. Nu e bine! Scrie ceva şi lasă aşa, întotdeauna originalul e cel mai bun, oricât ai încerca să "îndrepţi" lucrurile.

    RăspundețiȘtergere