vineri, 13 noiembrie 2009

alegerile, bata-le vina!

Astazi am preluat posta la serviciu. Este aceeasi doamna-postas de cand am deschis locatia, de patru ani de zile ne aduce corespondenta. Este o doamna extrem de draguta, simpla, modesta, dar deosebit de amabila.
Preiau plicurile si AR-urile, lucrurile importante pentru noi. dupa care scoate un teanc de plicuri "aici va las niste plicuri...de campanie". si zambind, paraseste institutia. i-am zambit inapoi si m-am dus sa impart plicurile colegilor. cu rasetele de rigoare, evident. unii s-au uitat la expeditor "Traian Basescu, Presedintele Romaniei", au zambit ironic si au aruncat plicul (nedesfacut la cos). Altii au avut curiozitatea sa citeasca cearsaful lung de indemnari pro-base`. eu am deschis plicul (apropo, aveam doua scrisorele in plic :p), apoi l-am aruncat. nu stiu de ce l-am mai deschis. mi-am zis ca am altceva mult mai important de facut. asa ca m-am dus la masa :). un coleg foarte drag mie a citit cu voce tare toata scrisoarea (in timp ce mancarea mea se incalzea la microunde:p). asa am aflat si eu ce vrea base` de la noi (nu ca as fi fost curioasa, dar nu puteam sa-mi pun dopuri :) ).
campaniile noastre electorale mi se par de un prost gust incredibil, tiganie, mahalagism, nesimtire, nepasare, minciuni si ipocrizie. M-am saturat, am un gust amar si manifest repulsie si scarba fata de perioada asta! Pentru mine votul inseamna foarte mult, este un DREPT care TREBUIE exercitat, fara nici cea mai mica retinere. Este pentru prima data cand ma intreb... "eu....euuu...cu cine votez?!?"...
Cu drag,
Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu