sâmbătă, 3 aprilie 2010

din ciclul "Dumnezeu nu doarme..."

La ora asta stau cu piciorul stang in apa cu borax. Piciorul meu are cam 2 kg in plus fata de normal, si circumferinta tripla.
Nah, am patit-o si eu. Oi fi facut greseli omenesti si eu in lumea asta, ca doar nu-s usa de biserica :d.
Ca in fiecare marti, ma adun cu gasca la baschet. Doar deh, joc de la 8 ani. Am mai avut intinderi musculare sau de ligamente, degete rupte, coate in gura, in coloana sau in picior. Cazaturi zdravene, vanatai, julituri. Fac parte din chestiile cu care iti poti continua orice meci, fara sa te mai gandesti la consecinte. Stii cat te tine recuperarea, stii si ce dureri o sa suporti pana la final. Dar nu are importanta, tu traiesti meciul. Si sar dupa o minge mult prea inalta pentru inaltimea mea, o prind, si cad cu ea...stramb. Atat de stramb incat azi e sambata si piciorul meu arata mai rau: mai vanat, mai umflat, mai dureros. Am topait in celalalt picior pana am facut o febra musculara sora cu ruptura de ligamente...m-am dus a doua zi la ortopedie. Imi trebuie concediu medical. Doamna imi spune sa revin peste doua ore, acum nu are timp. In doua ore ma poate consulta un medic, apoi imi pune ghips. "Ghiiiips??? GIZAS!!! cat??? 6 saptamaaani??? UAT???? nici vorba, nu stau 6 sapt imobolizata cu piciorul. Nici nu se discuta. "Madame, com`on, sar intr-un picior ca o capra de aproape 3 ore, nu mai pot sa vin peste doua ore!!". Bine, fie. Ma trimite la o asistenta, care ma intreaba ce am (eu de unde sa stiu, ca nu m-am nascut medic?? pot sa banuiesc, dar e acelasi lucru??). II spun ca am o entorsa. Imi iscaleste pe scrisoarea medicala "entorsa medie tendn stang", pune stampila unui ortoped, semneaza (:)), imi da scrisoarea spunandu-mi ca am 14 zile de medical. Eu ma bucur pe de o parte, pe cealalta nu... 14 zile? acasa? fara sa pot alerga? baschet? aerobic? inot? bicicleta?? nimic?? :((...nu, nimic, nu e voie. Fasa elastica, unguent, pastile, si repaus. Biiiine, fie...
Mai topai o data la medicul de familie. M-a vazut prin geam ca ma chinui, si m-a intampinat sa ma ajute sa intru in cabinet. "Tu nu stii sa joci baschet, numai sa-ti rupi picioare?"... m-a certat, mi-a spus clar ca nu ma lasa sa merg la lucru 14 zile nici sa vreau, nu sta la discutii (eu am cerut doar cateva zile, ca imi revine de la sine...) si am topait la serviciu, sa las hartia.
ajung la banca, las hartia, ma duc acasa...si stau...astept zile mai bune...
...
Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu