sâmbătă, 10 aprilie 2010

...de actualitate

Noutati in privinta starii mele de sanatate. Dupa cum am observat, nimeni nu si-a exprimat dorinta de a-mi semn pe ghips, dar chiar si asa nu-mi fac probleme ca o sa ramana vreun petic nescris :).
Azi e sambata. De joi dimineata mi-e rau. Si de atunci...tot mai rau :(. Am facut o infectie streptococica, atat de severa, incat de atunci mananc doar supa strecurata si ceai, suc din fructe stoarse. Apoi mai iau paracetamoale si antibiotice, si fac clasicele gargare cu apa calduta si sarata, care fara doar si poate e un tratament excelent in cazurile de genul asta!
Cam cum arat acum? Lesinata :) Nu m-ati recunoaste. Mi-e rau de nu mai pot, ma doare gatul, ma ustura, e umflat, am depuneri alb-galbui pe peretii amgidalelor, nu pot inghiti nici apa fara sa ma intepe. Am febra peste 38,5 si se pare ca se incapataneaza sa creasca, nicidecum sa scada. Ma dor toate: oase, muschi, carne, ochi, frunte, sinusi, tot tot tot.
Nu pot sa inteleg de ce mie mi se intampla toate astea, mai ales deodata. Concediu medical o luna pentru fractura, cu cod 6- adica boala obisnuita, decontare de 75%. Pai sa nu merg eu acum la medicul de familie si sa cer cod de 5- boala infectocontagioasa din grupa A- decontata 100%? Bun, ma duc. Si apoi cum o sa se uite colegii la mine? :-s
Never mind, raman asa, acuma asta e. Insa azi am fost la serviciu vreo doua ore, am dat niste teste. Luni trebuie sa merg la un training, la Brasov. Cu febra, cu ghips, cu carje, cu tot. Pana la urma, asta sunt eu acum :)
Deci, mi-e rau de nu mai pot, imi vine sa ma duc in varf de munte sa nu vad si sa n-aud pe nimeni. M-am saturat de atatea urari de bine, de sanate, de "las ca-ti trece", etc. Pana la urma, asa se face, stiu, DAR oricum nu ma ajuta, ci din contra imi aduce aminte de bolile ce le trag acum....

Bya

PS: cum se face ca, timp de 3 zile in care nu am iesit deloc din casa, m-am ales cu o asemenea infectie grava? De la geamul lasat deschis pt aerisire cateva ore pe zi? :-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu