miercuri, 21 aprilie 2010

Back

na, ca sa nu ziceti ca v-am uitat.
Sunt aproape bine. Pot sa respir, pot sa beau apa, pot sa mananc fara sa ma piste sau sa ma doara gatul. Am scapat de branula si am ramas cu niste semne de vanataie pe ici pe colo, da alea trec repede. De vineri umblu cu ghipsul, am primit acceptul medicului. Sapt asta, tot vineri, sper sa scap de tot de el, daca totul va fi ok. si apoi urmeaza partea de recuperare, fir-ar...
Na, si am facut si febra musculara la piciorul in ghips, de vineri si pana azi, atat cat am umblat, m-a prins un drac de febra musculara ca deja am nevoie de fastum :)). va fi nasoala prima saptamana de umblat...
Mai multe nu va zic, ca nu mai am ce. Plec la Bucuresti intr-o saptamana, dar si asta e o poveste lunga si cu cantec. Poate va povestesc data viitoare :)

Cu bine,
Bya

3 comentarii:

  1. Adica ce vrei sa zici ca nu te bucuri ca vi la mine la bucuresti sau ce?Ce iti mai trebuie si cantec draga?crezi ca nu o sa te recunosc la gara?? :D vino si fara cantec ca sa nu sperii lumea din gara sa blocheze astia trenurile :D
    si eu te iubesc :)
    pup u
    Alicica

    RăspundețiȘtergere
  2. in pana mea, era vorba de cum si mai ales cand am aflat ca voi pleca. si modalitatea de deplasare acolo. blondo :D
    Bya
    PS: who said I love you??? :)

    RăspundețiȘtergere