joi, 30 iulie 2009

Un concediu minunat!

Am avut cel mai frumos concediu de pana acum. Am trait cele mai frumoase momente alaturi de cel caruia ii daruiesc in fiecare zi dragostea mea. Locuri noi, alte tari, alte culturi si traditii, istorie, noi senzatii traite, adrenalina la maxim, dar mai ales nelipsitele clipe de suspans urmate linistitor de surprize placute, toate acestea imbinate intr-un tot perfect, ma determina sa afirm ca aceasta vacanta m-a bucurat nespus de mult si ca mi-as dori sa ma reintorc oricand sa revad acele locuri minunate, in care nu as fi sperat vreodata sa ajung. Am aflat acum ce inseamna un concediu in adevaratul sau sens: o combinatie ideala de liniste si iubire, trairi si sentimente vechi- ridicate la nivel maxim, si sentimente noi- pana atunci necunoscute. Afirm cu mana pe inima ca au fost doua saptamani perfecte. Vacanta ideala.
Sper sin suflet si chiar cred ca nu a fost singura vacanta de acest gen, iar ca cele care vor urma sa vina in completarea acesteia, evident cu particularitatile sale.
Pana atunci, va doresc tuturor... tot ceea ce am trait eu!
Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu